Ce oferim?

Servicii Stomatologice

Toate aceste servicii sunt oferite pentru a le permite pacienților să se bucure de un stil de viață sănătos și un zâmbet frumos.

Cosmetică Dentară

Ne străduim cu entuziasm și abilitate să îți vedem chipul fericit și zâmbetul fermecător . Realizăm fațete și lucrări ceramice, e-max, porțelan pe zirconiu, albiri dentare, obturații compozit fotopolimerizabile pe care nici Zâna Măseluță nu le visează.

Stomatologie

Dacă ai dureri dentare suntem experți în a a alunga teama de medicul dentist. Realizăm detartrajul cu ultrasunete, obturații definitive estetice din compozite de ultimă generație și lucrări protetice variate pentru toate buzunarele, dar prețuim arta și estetica în stomatologie.

Pedodonție

Ce iubim noi foarte mult? Vizita copiilor în cabinet!!!! Ne jucăm, ne distrăm, mai și lucrăm și chiar reușim să tratăm micii dinți de lapte, să-i colorăm, să-i imbrăcăm, să-i extragem pentru că așa așteaptă Zâna Măseluță.

Implantologie

Un zâmbet nou, făra durere, cu implant dentar. Te ajutăm noi! Folosim tehnici moderne si rapide de inserare, în condiții de maximă siguranță!

Endodonție

Pasiunea noastră pentru nobila meserie de medic stomatolog se reflectă și în reușitele tratamente endodontice. Folosind materiale moderne și microscop îți salvăm dinții prin obturări de canal realizate modern, fară durere.

Urgențe Stomatologice

Cum să dispară fericirea atunci cand doare un dinte! Empatizăm cu tine, ne străduim să te programăm cât mai repede și prin tratamentele noastre de excepție, cu mult suflet reușim să te vedem zâmbind, să te vedem fericit.

Chirurgie

Nu promitem că salvăm chiar orice dinte, deși ne străduim. Dar daca e nevoie de extracție dentară pregătim anestezia locală atraumatică, acul cel mai fin și, din chirurgie facem magie. Îți putem inlocui dintele extras cu un implant modern și în scurt timp tei vei putea bucura de masticație și estetica din nou.